mragnar Mitt intresse / tjänster runt fotografering går att hitta igen via min hemsida: BYACRUSING. Säsongens första cruising med utgångsp BYGGARE BOB. Den bänk som vi haft stående på brygg HEMMA HOS. Hade lovat min arbetskamrat @mallizzbra MAKAKALÖS KVÄLL. Kanske att denna fredag kväll är FÖRENINGSTÄMMA. Intressant möte igår på Nolia då K UNGDOMSFOTBOLL. Under måndag kväll hade jag lovat SÖNDAGKVÄLL. Från lägenheten såg det ut att kunna MONARK. Säsongens första cykeltur ut till Kvarken PROMENAD. Säsongen första ock korta promenad ute i BETTNESSAND. Vår håller på att bli sommar. Dock in V85, Umeå. Stor dag för alla travälskare i Umeå. F STOCHOLMSDERBY. Live is life. Djurgården hemma mot INNEBANDY. SM-finaler. Dam 13.00, herr 15.15. Bra GATUFOTOGRAFERING. Några timmars strosande i centr UTANFÖR BOXEN. Denna fredag är jag på väg med tåg Ladda fler bilder Följ mig på Instagram